Det går framåt OCH bakåt





Bättrade på mitt besökarantal med hela EN person igår.
Inte illa, inte illa. Framsteg.

Var på min första körlektion idag och det gick skitdåligt kan jag
meddela. Gubben jag körde med verkade tro att jag var efterbliven.
Vet inte vad i mitt appearance som fick honom att tro det.
Han började med att ge mig bilnyckeln. Så pekade
han på knappen där man låser upp bilen med och sa:
"Tryck nu på den knappen, det gör du för att låsa upp bilen"
Jag trodde Åke skojade. Åke var allvarlig. (Jag hade ändå
berättat för honom bara 3 minuter innan att jag kört ganska mycket)

Efter min lektion har jag konstaterat några grejer:

- Åke är världens petigaste person.
- Det luktade mycket illa i bilen.
- Om alla bilskolelärare är likadana så är det nog så att det faktiskt är jag som är värdelös på att köra bil.
- Jag vill inte ta körkort längre för jag KOMMER ALDRIG FÅ DET!!!

Dumma honom som ger mig sånt dåligt självförtroende.

Nu kom posten. Och bäst för brevbäraren att det är något roligt till mig.


Åh! Det här är kanske mer i min nivå?





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0