Besviken på blåsten




Jag är besviken. På blåsten. Det blåste jättemycket igår
och när jag skulle lägga mig så hade jag
sett fram emot till att somna till blås-ljud. Tycker
det är jättemysigt. Så jag laddade med en film,
hämtade Vimsan och la mig tillrätta. MEN, det
var alldeles tyst ute, Vimsan sprang sin kos
och filmen funka inte som den skulle.
Morr.

Men! Nu är jag inte besviken längre för jag
vakna nyss och till vad? SKINANDE SOL.
Ska ut och sola!!!
Nej, det ska jag inte alls. Jag ska iväg och
jobba. Men det finns ju starka lampor i affären
som jag kan låtsas är vackra solstrålar. Ja...

Nej, nu ska jag hoppa jämfota in i duschen.
Ha en trevlig dag - i solen!





/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0