HELLO KITTY!



Hej på dig Kitty!

När vi var och köpte thaimat förut förresten,
jag, Sara och mamma, så gick vi in i kiosken
som finns bredvid och när vi gick ut så såg jag
en liten automat med Hello Kitty på. (En sån automat
där det finns leksaker eller tuggummin)
Jag blir exhalterad.

Jag: Åh! Titta, Hello Kitty!
Butiksbiträdet: Du är för gammal.
Jag (fnysandes): Det är jag inte alls. Jag vill ha!

Ber mamma om en guldtia som jag får och som jag försöker
stoppa ner i automaten. Samtidigt kommer det
dit 3 barn och tittar på medans jag kämpar
med tian, men den går inte i, den SKA passa. Barnen tittar på
mig och tänker "vilken idiot".
Tillslut ger jag tian med ett blygt leende till butiksbiträdet
och han stoppar ner den i automaten och vrider om.
Jag: Men jag ville vrida......äh.
Han klara det direkt. Så ger han mig min Hello Kitty leksak, som var
ett litet block. Mycket gulligt. Ska ha den på viktiga
konferenser som jag brukar gå på och anteckna klokt.

Hade också lite problem med att få upp den där plastbollen som
leksaken (i mitt fall ett viktigt block) ligger i. Drog i den och försökte trampa på
den på markenmen den rullade bara iväg.
Sen upptäckte jag att det satt tejp på den.

Varför ska det vara så himla svårt när det är så lätt?








/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0