20 grader!





Stod det på termometern. Wow, va varmt tänkte jag
och tog på mig jacka, stövlar, mössa och halsduk.
Efter min promenad kom jag hem NÅGOT varm och
med jackan i handen. Herregud. Är så himla osmart.
Fick stanna två gånger på vägen för att bli mindre varm
också.



FY........ jag ser något hemskt just nu.
VÄRLDENS största spindelnät. En mellanstor spindel
i mitten med ljusbrun kropp. Blä. Han har byggt en hel
spindelnätsstad. Det är lika stort som hela fönstret nästan och
det fönstret är stort! Hjälp. När det bli kyligare ute så kommer
han flytta in (ja, HAN).
Uschuschusch. Han borde mosas nu. Men jag kan inte
mosa djur. Inte ens odjur. Bäst att han håller sig ute
annars får jag skicka en torped. Eller är det jag som är
torpeden då? Om jag skickar någon för att... mosa?
Hmm. Det får jag ta reda på någon gång då det blir
aktuellt.

Känner mig lite ointelligent just nu... Men har man den kunskapen
är man faktiskt lite läskig. Ska göra ett iq test nu bara för det.
För att få upp mitt självförtroende igen.




http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Gör det testet från Illustrerad vetenskap!
Jag gjorde det nyss, fast väldigt snabbt
kunde ju tänkt mycket längre och mer (eller fuskat, men det är
ju inte kul) men det är så många frågor.
Mitt resultat? Vill ju inte skryta men så länge jag ligger högre
eller mycket högre än genomsnittet så är jag nöjd.
Allt jag behöver säga nu är - jag är nöjd! HAHA!






/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0