Wayne Gretzky





Hehehehej!

Vilken mysig dag! På jobbet fick vi cirka 175 miljarder kartoner och backar
som vi skulle packa upp. Tjohej men nej, det var inte det som var det mysiga.
Hm...

Det mysiga var att jag rev mig på rivjärnet när jag rev morot förut.
... Nja, inte så myspysigt det heller. Det blödde som bara den. Gott
med avrivet finger i kakan. (Bli inte avskräckta nu, alla som känner
mig vet att jag är en riktigt renlig människa... Och att om jag ska blöda
i en kaka så gör jag det med måtta)

Nej men det mysiga var att titta på Idol, äta varma mackor och dricka
julmust. Jag kände mig på topp, som om jag tagit mig till toppet av något berg!
Typ bergsjön.

Vet ni varför det heter BERGsjön? För att det ligger en sjö på det berget.

Så är det och med dessa kloka ord avslutar jag.
Godnatt och glad sommarförmörkelse!





Här är mina allra hetaste poser. Kan hända att dessa kort
är från Halloween. Eller en helt vanlig jobbdag. Vem vet.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: .j

:) :)

huuuugs huuuuuugs

2008-11-08 @ 19:41:29
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0