Följa Elin




Förresten när jag simmade förut så hade jag en kille som
förföljde mig. HELA TIDEN. Inget jag vill skryta med alltså för han
var ca 14-15 år. Och antagligen (mycket sannorlikt) trodde han att jag var
i samma åldersklass som honom.

Han simmade snett bakom mig (bredvid min rumpa för att vara rak på sak)
största delen av simturen, vilket var väldigt jobbigt eftersom
det var på ett fint sparkavstånd så jag fick simma helt skevt eftersom jag
inte skulle råka ge honom en go smäll i magen.
Sen började han simma bredvid mig, stirrande. Det var la ca 2 dm till hans ansikte från mitt.
Nice. Jag suckade högt, himlade med ögonen och tittade demonstrerande åt andra
hållet. Och det ger en nackspärr efter ett tag kan jag meddela.

Så jag började simma i slowmotion så att han skulle bli tvungen att simma förbi för att inte verka
helt skum.
Det gjorde han. Hallelujah! Bara det att han ställde sig och väntade på mig  vid kanten längre fram
för att sedan när jag simmade förbi återta sin förföljning.

En gång tar han min fot i sin hand också. Mycket onormalt gjort.






/ EB

Kommentarer
Postat av: Ella

men gud hahahah sicket jävla flöte!!!! förstår du nu varför jag INTE simmar??? :)

2008-11-19 @ 23:06:33
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jacquelinee

HAHA!! stalkeeerboy, usch fy du skulle sparkat honom i magen :D

2008-11-20 @ 00:06:27
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0