Strike!





Hola! Tittar på ett program där en 101-åring ska springa
ett maraton. Och jag som knappt orkar gå upp för trappan
här ibland... usch vad jag är skruttig.

Jag som 45? Och man?

Igår var jag och bowlade. Ja, inte själv alltså. Det var riktigt
kul. Jag var helt grym! Bäst! Nej nu ljuger jag. Jag var kass. Vi var i lag och jag
och Sara var i samma och vi förlorade överlägset... underlägset... ?
MEN JAG LA EN STRIKE! Woho! (Och JUST DÅ var Sara på toa... typiskt... att hon alltid
ska hänga på toaletter) Jag blev så glad i alla fall så jag hoppade upp och ner för att sen
landa på mina knän i en fräck pose. Inte så fräckt och jag vågar inte titta på blåmärkena idag.
Sedan var jag så käck av mig så jag ställde mig bakom Rebecca när hon
skulle kasta sitt klot så det svingades rakt in i min mage. Det var inte så skönt,
men man får skylla sig själv när man är så oduglig som mig.

Men det är smällar man får ta när man blir helt uppjagad av att bowla.
Ska lägga upp bilder när jag fått korten skickade till mig. Om jag inte ser
ut som en svettig bowlande galning på alla. Då kanske jag tvekar.








/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0