Papanos dago





Grattis pappa på fars dag! (Far, egentligen. Vem säger far? Det borde heta Pappas dag.
Farsans dag? Nä, usch.)
Är iförsig väldigt onödigt att jag skriver grattis här då jag är mycket säker på att "far" min
inte är något större fan av min blogg.



Igår kom jag på en sak. Att jag glömt ställa tillbaka min klocka en timma.
Här är man inte efter. Inte alls.

Nu är jag ledig i två dagar så då hinner jag nog skriva lite mer här.
Eller... Inte för att jag inte hunnit nu när jag jobbat, men jag blir så trött och lat.
lat att jag inte ens orkar sträcka mig efter datorn. Det är illa.

Nu ska jag titta på Seinfeld. Tjingeling.








/ Elin B

Kommentarer
Postat av: Ella

haha ja, med alla smaskande och snarkande människor omkring dig?? :) Usch för såna ljud, ryser bara ja tänker på det!



Japp, jag fick mailet, tusen tack!!! =) Ska testa bägga recepten du =D Kram!

2008-11-09 @ 23:55:40
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: josefin

haha!

huvudsaken är att man älskar pappa haha !:)

2008-11-10 @ 06:58:42
URL: http://josefinborgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0