Morrnmorr.





Va mysigt att jag vaknade upp tidigt idag som jag tänkt. Klockan ett.
Jippi.
Nu ska jag iväg och göra världen ovan. Nej så säger man inte...
Osäker...? Undra vad dom ska bli osäkra på. På om jag är
kvinna eller man kanske. Om jag är naturligt kort eller genomgått operation.
Inte säkra på om jag är 15 år eller faktiskt 12. Hmm... det finns mycket man
kan bli osäker på.

Ja, detta var ett nödigt inlägg och med nödigt menar jag nödvändigt.

Tjingeling!

Förresten. Varför äter jag müsli, russin och yoghurt  till frukost
varje morgon när jag jämt får ont i magen av det? Det är gott? Jaha!







/ Elin

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson

Sv: haha ja det har faktiskt varit väldigt bra deltagare i årets idol :D

Men som sagt så finns det ju några man gillar mindre.. som Johan tex.. :S

2008-11-19 @ 18:23:29
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0