Min auditionlåt till Idol




Idag har jag gått runt och sjöngt på den här:

En sjöman for till I I I
För att lära sig om I I I
Och när han kom till I I I
Så fanns där bara I I I

En sjöman for till LOVE LOVE LOVE
För att lära sig om LOVE LOVE LOVE
Och när han kom till LOVE LOVE LOVE
Så fanns där bara LOVE LOVE LOVE

En sjöman for till YOU YOU YOU
För att lära sig om YOU YOU YOU
Och när han kom till YOU YOU YOU
Så fanns där bara YOU YOU YOU

En sjöman for till I I I
För att lära sig om LOVE LOVE LOVE
Och när han kom till YOU YOU YOU
Så fanns där bara I LOVE YOU!!!!!!!


Den sjöng man om man var tönt i början på nittiotalet.
Dvs gjorde jag och mina kompisar det.
Och jag sjunger den fortfarande, högt och ljudligt när
ingen är hemma. Vad betyder det tro?

Ska nog göra en uppvisning med den låten sen för mamma.
Hon kommer bli så stolt! Hihihihi!


Här har ni mitt Idol-kort.




/ Elin B

Kommentarer
Postat av: Anna j.

Haha ja :D tavk! :3

Ah, den dära ramsan/låten sjöng jag med min kompis samtidigt som vi gjorde dom dära klapprörelserna, idag när vi hade tråkigt, HAHA x'D

btw, gillar din header!

btw, vem hejjar du på idol? :D

2008-11-14 @ 16:11:12
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anna j.

Mwhihi cool min jao :D

Hehe, ja, jag tror nog det är alla :S Haha, jag gillar nog Johan och alice ^^ hejjade på Lars förut också men han åkte ju ut >___<

Mwhihi ja, Anna, många gillar typ henne men sjunger inte hon lite för mörkt? x'D Typ som en man x'D (förlåt^^)

2008-11-14 @ 16:21:45
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: SAMAN

jaa, jag kollade nog på det när jag gick typ i .. sjuan? vi har inte tv400 :)



jag är ett år yngre än dig :) för du är väl 89a? vad trodde du :O

2008-11-14 @ 16:31:20
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0