Julstäd





Imorgon ska vi ta fram JULSAKER! Och börja JULPYNTA!
Iiiiihihihihi. Detta har jag väntat på i ca... ett år nu. Kommer bli
spännande att se vad som finns i lådorna, jag brukar alltid glömma
bort det. Kanske för att vi har cirka 63 megalådor med saker i.
Hälften av allt är antagligen mitt och ska på något mirakulöst (fint ord)
sätt knycklas in i mitt lilla rum.



Imorgon fyller min mamma år också, så nu tänkte jag gå och slå in
lite presenter. Pappa skulle tydligen fixa mat till imorgon... hm, jag är
mycket orolig. Snälla gode gud, gör så far min inte gör kåldolmar!
Inte för att det inte är gott utan för att det är trist.

Nattinatti. Ursäkta min tråkighet men det kommer... det kommer...
Jag är som en portion kåldome, kom jag så käckt att tänka på.





/ E to the B

Kommentarer
Postat av: Jossan

guud vad kul att börja julpynta! XD

förresten snygg blogg jag älskar rosa :3

2008-11-28 @ 16:56:20
URL: http://jossangodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0