Hähähä




Min bror har precis gett mig och min mamma nyheten
att han ska flytta... på FREDAG. Båda blev lite smått chockade
över att det var så snart. Och jag tittar frågande på mamma:

"Så... ehm... vad ska vi göra med hans rum?"

Vilken kulör ska jag måla väggarna i... ska jag bygga mig ett
lyxigt spa där eller kanske en liten privat biosalong?

Frågorna är oändliga.




Men mamma blev lite tårögd såg jag allt. Klart det är sorgligt
när ens barn flyttar så jag var tvungen att trösta:

"Mamma, förresten, jag flyttar på torsdag. Glömde säga det"

Mmm, det är tufft att alltid vara så känslig som jag är ibland.
Men, det kommer liksom inifrån, naturligt, inget man kan lära sig.




/ Elin

Kommentarer
Postat av: SAMAN

eurovision, jag? aaaaldrig i livet.

2008-11-30 @ 22:36:56
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0