Grrrrrrrrrr





Jag är arg. För det första så har jag missat bussen som jag
skulle hinna med. Allt tack vare mitt stökiga rum och att jag
inte hittade någonting.
För det andra att min 50-åriga granne åker runt på sin jäkla
moppe som låter högre än om ett tåg skulle susat förbi utanför
dörren.
Fram och tillbaka, fram och tillbaka åker han, på sin trimmade
moppe utan hjälm. Häftig tror han att han är. JÄTTE! Inattt ska jag
smyga upp och sno hans moppe, åka lite utanför hans hus några hundra varv, sen
ska jag dumpa den i närmsta sjö.
Och för det tredje så har jag denna låten i mitt huvud, heeeeela tiden.
Det börjar bli ganska tjatigt nu.


Ge dig Chrille!





/ EB

Kommentarer
Postat av: jossan

jaha oekj då låter ju som en trevlig vecka de där :)

ne jag ska shoppa med en kompis, in till stan på fest och sen jobba på en fest med min mamma och sen ska jag ta de lungt ;)

2008-11-26 @ 14:46:48
URL: http://josssefiin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

mm förstår dig, då hade inte jag heller velat gå på balen!



haha fan va gött med 20, 19 skulle amn lika gärna kunna hoppa över...



usch jag hatar Christer Sjögren :S

2008-11-26 @ 17:41:59
URL: http://linnurvens.blogg.se/
Postat av: SAMAN

åååh, en annan eurovisionlåt man har på huvet bara för att jag råkade se den på youtube är ju från 2006..



'we are the winners.. of eurovision, we are we are, we are we are!'



sv: jaa, jag kunde också, det var ganska tufft!

2008-11-27 @ 23:55:20
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0