Cola VS Julmust





HAHAHAHAHAHAHA!
Dom dansade precis på Beverly Hills! Dom hade en bal.
Åååååh va roligt det var! Äkta 90-talsdans.
Såg inte riktigt klokt ut.
Men det såg ändå riktigt skojigt ut. I alla fall om
man jämför med dans som folk dansar ute idag.
Åm och kråm-dansen.

Nu kommer mer avsnitt som jag måste se!

Förresten, varför känns julmust så mycket nyttigare än cola?
Är det nyttigare? För dricker jag en klunk julmust så tänker jag
"åh, vilken sund och härlig människa jag är", dricker jag en klunk
cola däremot tänker jag "det här är slutet, snart vaknar jag upp
300 kilo tyngre, okapabel till att ta mig ur min säng med cola i min vattenflaska".

Eller något i den stilen.

 VS

Förresten, detta är typ 150:e gången jag gör reklam
för cola i min blogg. Så nu är dom skyldiga mig ca... en miljard.
Colaburkar...





/ EB

Kommentarer
Postat av: Carita

Jag gillar inte coca cola, men julmust däremot är hur gott som helst! :* Ska inte uttrycka mig om något är nyttigare än det andra, jag tror dock inte det - men jag är inte säker.

hugs <3

2008-11-15 @ 13:21:12
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sara

De e nog inte nyttigare ;)

2008-11-16 @ 11:20:20
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0