Tjejtandborste?



image749


Idag när jag var och handlade så skulle jag köpa en
tandborste. Så jag lunkar iväg dit tandborstarna finns.
Ställer mig för att välja någon som ser lämplig ut.
Och ser en rosa, vanlig, fin. Tar den men ser något längst
ner på skaftet av den. Ett tjejtecken, ett sånt som på bilden här under.
Jag blir förvånad. Tittar sedan vidare på de andra tandborstarna
som hänger där och ser en grön likadan tandborste men med
killtecknet. Varför? Jag gillar ju rosa men jag gillar inte när man
delar in sådär. Tänk om jag gillar just grön mera och så ska
den liksom vara "till för" killar.
Jag ryckte åt mig den gröna och nu har jag en grön med ett
killtecken. HAH! Jag är manlig! NEJ.. kvinnlig. Eller nu vet jag inte längre.
Blir så förvirrad när jag inte har rosa tandborste.













/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0