Tävling






Ja, jag har ingen tävling här men jag har
medverkat i en tävling. Nyss.
Nu har jag medverkar i tre stycken.
En för att vinna pool, en för att vinna
Leilas bakbok och en för att vinna
två biobiljetter till Sex and the City-filmen.

Men den där pooltävlingen är väl avslutad
för längesen. Men Leilas bakbok vill jag så
gärna vinna! Jag skrev ju en jättefin motivering
med rim och allting. Trodde Leila skulle uppskatta
det, buhu. Kanske inte hon som läser det i försig.

Hoppas jag vinner denna bio-tävlingen då. Skrev en
jättetråkig motivering men det kanske går hem.







Hoper, hoper!







/ Elin

Kommentarer
Postat av: pepsi

Hoppas att du vinner då :)

2008-05-26 @ 14:15:14
URL: http://ppepsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0