Nu ska jag berätta en sak!





Jag gillar gojsig mat. Dom flesta gör nog det innerst inne.
Men gojsig mat är inte det bästa för att hålla sig i trim.
Så många skippar sånt. (Gojsig mat = mycket sås, pizza, oster osv)
Men jag är ju sån att jag inte bryr mig så mycket om mitt "trim".

Jag tycker det är viktigt att man ska äta gott och mycket. Om man
är hungrig så ska man äta. Och man ska aldrig ha dåligt samvete för det.
I alla fall inte om man bestämt sig för att äta. Ska man ändå äta
det så är det INGEN idé att ångra sig efteråt eller under tiden man tuggar.
Då är det ju bara till att njuta. Det kommer ju hamna i magen i vilket fall.
Vare sig du ångrar dig eller inte, eller hur?

Jag ska äta gott så länge jag lever. Och mycket gojs! För det är
ju faktiskt sånt som är godast. Egentligen.

Tänk om man är nyttig hela sitt liv, längtar efter att möla i sig och äta
onyttigt men är sträng och håller sig supersund.

Så dör man efter ett nyttigt liv, kommer upp till himmelen så säger
Gud "Ja, min vän, här uppe i himlen så är du mätt jämt, du har ingen smak,
behöver aldrig äta och du kommer aldrig få äta gojs".

Då hade faktiskt jag ångrat mig...

image831
En gojsätare.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: xXx

Haha, gojsig mat :) mums.. Ja, du har nog rätt.. Man ska proppa i sig allt gojs.. :)

2008-05-13 @ 01:54:13
URL: http://www.playgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0