Men å ä ö





Ååå, man kan inte lägga upp bilder. Så otroligt irriterande
när jag hade så många geniala idéer på inlägg med
bilder i!

Hur ska min fortsättning av kvällen se ut då?
JO! Först tänkte jag hitta något roligt spel att spela på. Eller under.
Sen så ska jag göra mig iordning. Alltså, borsta tänder, tvätta
mig, byta om, äta grönsakssoppa och gå ner i splitt.

...

Sen när jag är färdig med det tänkte jag som vanligt läsa.
Och idag ska jag se på film. (Ovanligt) Men det är inte
vilken film som helst, det är Skönheten & Odjuret!
Ska bli kul, längtar faktiskt.

Och så ska jag ut och leta katt också om han inte kommer in.
För då kanske dom vita megakatterna har tagit honom
till fånga, måste rädda honom!



(Vissa bilder gick att lägga in, om man kopiera direkt)









/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0