Määääääääääääääätt!





Min mage är oändlig! Den tar aldrig slut tror jag faktiskt.
Kanske måste gå till doktorn och säga som det är.
Doktorn - jag har en kobra i magen som äter upp min mat.
Men nu är jag iförsig mätt. Må-illa-mätt.

Har ätit två proppfyllda tortillas, massa nachos med tacostillbehör,
massa smågodis, en chokladkaka, päron, en knäckemacka med
skinka, en plåt med varma nachos i ugnen med ost på doppade
i creme fraiche (må-illa-varning!).

Det kanske inte lät som så mycket men tänk att jag åt min frukost runt två-tretiden
och resten åt jag från sju på kvällen och framåt.
PRECIS så man inte ska göra. Ajajajaj buff!











/ Elin

Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Jo men precis så är det ju. :) freeeesch!
Ja, det var riktigt jobbigt att sitta där på en tunn filt på ängen och bara sitta och ha ont, och spela med när alla andra garvar. Pallar inte....
Men nu är det bra iallfall!

Åh, Pumba! :D

2008-05-10 @ 01:46:21
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Jasså, har du sånna problem med huvudvärk. Det lät ju inge bra. ;( mja, jag brukar inte ha huvudvärk så värst mycket, så det är ingen fara.

Haha, älska du också att äta? :D med tanke på Pumba! ;D

2008-05-10 @ 02:39:02
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0