Lite bakgrundsmusik





Tänkte lägga in en youtube video här för första gången, annars brukar jag bara
länka. Men jag tänkte att medans ni läser ALLT på min blogg så kanske ni vill ha
lite go musik under tiden. Haha precis, lite som bakgrundsmusik.
Här är en riktigt bra låt som jag skrev för ett tag sen att jag älska.
Ida Corr feat. Fredde Le Grand - Let me think about it.
Anledningen till att jag inte tog någon video är att jag för det första tycker att vissa
låtar blir bättre utan video, som denna. Dessutom är den videon ganska kass.



Lyssna och njut!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Gör så! Vilken sjö ska du bada i då?
Men asså jag trodde det brukade va kallare i sjöar än i havet?

2008-05-04 @ 23:02:11
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter bra det. man vill ju inte att du ska svälta.. vad gör du om dagarna då? förutom att blogga dvs.

2008-05-04 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0