Ledig!





Så skönt att det är en röd dag och jag får vara ledig!
Men... vänta nu, jag är ju alltid ledig. Hm.
Men ändå, härligt!

Idag har jag vart i himmelen. Som också kallas för Ikea!
Mamma och jag strosa runt och köpte lite småsaker.
Inga stora saker som man får släpa på utan typ ljuskyktor
och jag köpte mer delar till min servis etc.
Sedan köpte vi lite mat och godis i den efterbutiken. Dom
frysta pizzorna dom har där är så goda! Sånna åkte ner i korgen.

Efter det bar det av till nästa himmelanstalt. Anstalt? Så heter det
ju inte. Det står still i mitt huvud nu...hmm. Anhalt!
Herregud, det var väl tur att jag inte sa det högt i ett klassrum eller liknande.
I alla fall. Vi åkte till Ica och handlade. Köpte lite blommor till mitt rum
men inget godis för det shoppade jag igår och har sparat!
Duktigt av mig. Blev så himla fullproppad av marrängtårtan så jag orkade
ingen choklad. Men idag ska det bli choklad! Mmmm.

Nu ska jag dricka vatten! Oj, vad bråttom jag har till det.
Känner att jag är en upptagen person som har mycket på schemat.
Hejsvejs!

image665
Lalo, Lali - nöjd







/ Elin

Kommentarer
Postat av: Helena Lundqvist

Älskar att strosa runt på Ikea och köpa småsaker:)

2008-05-01 @ 18:40:03
URL: http://helu76.blogg.se
Postat av: JennyPenny

Hej!
Ville bara ge lite beröm, när jag klickade in på sidan tänkte jag först "ånej, en till såndär Dagens outfit och konstiga saker" men så var det ju inte! Världens gulligaste tjej skriver kul och bra grejer! Så himla roligt!

2008-05-02 @ 22:41:29
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0