Istället för "dagens"





Istället för att skriva dagens klädsel, humör och så vidare som så många gör så kom jag
på att jag kan skriva "nattens"! Tror jag är ensam om det.


Nattens humör : Pigg och hungrig, för hungrig är ett humör

Nattens klädsel : Lila mysbyxor och en vit t-shirt (otroligt hett)

Nattens snyggaste : Mitt hår som ser ut som ett fågelbo som ingen fågel skulle vilja bo i

Nattens film : Eva & Adam, ska börja med första avsnittet och arbeta mig framåt

Nattens roligaste : Jag själv faktiskt. Mer patetiskt rolig.


Så, det här var ju intressant. Kommer jag säkert inte göra om.


image812
Min kamera har flippat ut så därför får man "dubbelansikte". Också trevligt.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: natalie

jaså okey!^^ ne killen snarkar så himla mkt så ja blir skitpigg varje gång jag lägger mig i sängen ^^... ska ändå till tandläkarn snart också!

sov gott! :)

2008-05-12 @ 04:11:47
URL: http://capnsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0