Inför Eurovision Song Contest 3





Jag skriver ju varje vecka, efter programmet "Inför Eurovision Song Contest"
där dom visar bidragen som ska vara med i år, vad jag tycker om bidragen.
Här har jag satt poäng. Men något som jag vill poängtera varje gång är att
jag ofta ändrar mig efter jag hört len låt två gånger. Här kommer i alla fall mina poäng
för söndagens bidrag:


Island - 3
Sverige - 3
Turkiet - 3
Ukraina - 2
Litauen - 3
Albanien - 1
Schweiz - 1
Tjeckien - 2
Vitryssland - 3
Lettland - 4



Inte så snålt denna gången. Brabra.
Jag har inte hittat någon fempoängare ännu. Lite synd.
Men det återstår ju ett program så hoppas min favorit kan vara där!








/ Fröken Börjesson

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skafferiet, inte min NUtella egentligen, min värdmammas...men jagkäkar typ upp den för henne:S

2008-05-14 @ 02:34:26
URL: http://Nicolajs.blogg.se
Postat av: Steffi

danmark då?måste ju få en femma;)

2008-05-14 @ 09:52:27
URL: http://steeffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0