Hej!





Hejhej.
Vilken lång dag! Bara för att jag gick upp så tidigt
så blir dagen superlång. Vet inte riktigt vad jag ska
göra med alla dessa timmar här hemma nu. Hmm.
Ska tvätta i alla fall.

Har ju varit på akupressur idag igen. Idag stack hon fyra
nålar i mig! Det var ju något nytt.
Ja. Så får jag inte gå barfota sa hon, måste hålla mig varm.
Snart får jag ingenting.

Inte äta godis, inte choklad, inte ägg,
inte gå barfota, inte sitta i drag eller bli kall på övriga kroppen,
måste äta oftare, ligga på tennisbollar och klappa mig på benen
och ryggen, äta 36 tabletter om dagen (hälsosamma) och tänja
armarna och ha solglasögon när jag går utomhus. Hahaha.
Låter som om jag är värsta galningen. Men jag fuskar med
mycket ändå. Fast jag försöker för jag vill ju inte ha huvudvärk mer.
Ja, det är största anledningen till att jag går dit och får göra alla dessa
saker. Och det hjälper!

Nu ska jag tvätta som sagt. Tjingtjing!










/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0