Fröken darr-lunga







Allvarligt talat. Nej, vanligt talat så är mina lungor
jättekonstiga. Kommit på att dom bara darrar på kvällarna.
Och det är inte så normalt tycker jag. Darrande lungor...
vad kan det bero på? Är dom nervösa för att jag ska sluta andas?

Två små apor hoppade i sängen, en ramla ner och slog
sitt lilla huvud. Mamma ringde doktorn och doktorn svara
"inga apor i sängen får vara".


Kom att tänka på den låten plötsligt. Bara för jag tänkte
att jag borde gå till doktorn. Ja, sådär funkar min tankeverksamhet.









/ Elin

Kommentarer
Postat av: Mulle

dina lungor skrämmer mig!
Jag hade oxå ont i lungorna förut. då var det som en kniv som högg mig ibland. på sjukhuset sa dom att det kunde vara lungsäcksinflammation...?

Är det din egen student du ska på då?

2008-05-30 @ 00:08:50
URL: http://mullsbullen.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha :)

2008-05-30 @ 07:42:22
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0