Allt om mat!





Jag skrek ett litet glädjetjut i affären! Som vanligt när jag ser något
väldigt fint så sticker det till inom mig och jag blir helt
förtrollad. Denna gången av en...tidning.
Ja, det är lite sjukt kanske. Men bäst av allt var att det var
en mattidning! Tänkte att den skulle passa så fint att ligga
bredvid min jättesöta, fina Elle mat och vin tidning.
Så snart ska jag lägga den på plats efter jag gått igenom den
noga för andra gången.

image859
Mmm där är min rosa förälskelse!

image860
Och där är min blåa!








/ Elin

Kommentarer
Postat av: theresia

haha, aa hon är ganska skrämmande! ;-D

2008-05-15 @ 01:10:52
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0