Allt om Eurovision - programtider




Jag älskar Eurovision Song Contest, jag tycker det är
en av årets höjdpunkter faktiskt! Och jag skulle få
lätt panik om jag skulle missa något program om det.
För i år är det nämligen två semifinaler och sen själva finalen.
Här lägger jag upp tider för Eurovision-program ifall det
finns någon annan som är intresserad och inte heller vill missa!

Söndag 11 maj, svt1, 18.30 - Inför Eurovision Song Contest 3
Torsdag 15 maj, svt1, 17.05 - Eurovision countdown
Söndag 18 maj, svt1, 18.30 - Inför Eurovision Song Contest 4
Tisdag 20 maj, svt1, 21.00 - Eurovision Song Contest Semifinal 1
Torsdag 22 maj, svt1, 21.00 - Eurovision Song Contest Semifinal 2
Lördag 24 maj, svt1, 21.00 - Eurovision Song Contest FINAL!


Längtar, längtar, längtar!

image723
ESC-älskare!








/ Elin Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0