Äh!





Äh typiskt, jag förlorade!

Imorgon ska jag åka och handla här är lite av min
jätteintressanta shoppinglista:

- Sköljmedel
- Fetaost
- Keso
- Grönsaker
- Kyckling
- Frukt
- Lite olika pålägg  
- Juice
- Creme fraiche 
- Choklad
- Kryddor
- Nachos


Kändes väldigt nödvändigt att lägga in en bild på allt.

Ja, ska bli kul att åka och handla i alla fall! Jag älskar ju att handla.
De flesta tycker det är konstigt att man tycker det är kul.
Men vad är det som är tråkigt med det? Ingenting!
Förutom att man kan bli irriterad om någon kör in vagnen i en.
Men det händer ju inte varje gång faktiskt.

Idag har jag förövrigt ätit 30 små Daim. (Ja, jag räknade).








/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: Helena Lundqvist

Hahahahaha underbart med bilder tycker jag....hahaha ;) Ha en underbar dag!

2008-05-07 @ 09:03:21
URL: http://helu76.blogg.se
Postat av: Fredde

Kyckling bästa valet =)

2008-05-07 @ 14:57:40
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0