Vilken vårdag!


Verkligen inte! Blev helt chockad när jag vakna
i morse och titta ut genom fönstret.
NU vill man ju inte ha snö och vinter, snön ska ju
vara på jul som den aldrig vill nuförtiden.

Så det första jag gjorde idag var att gå ut och skotta.
Jag hade varit lycklig om detta hade varit i december, då
hade jag med hoppsasteg sprungit ut och gjort snöänglar
i snön och sjungt "Hej mitt vinterland" för full hals.
Men nu är det ju påsk! På påsken vill man ju ha vårväder.
Jag hämtade in påsksakerna från boa men funderade på att
kanske ta in julsakerna i stället, det hade matchat bättre.

Men hoppas det töar bort till lördag så att man får lite
påsk- och vårkänsla.
Annars var det ganska härligt ändå att vara ute i snön. Det
var kramsnö också, så alla barn gå ut och bygg en snögubbe!
Eller alla som vill för den delen!


image201
God jul!


/ Elin B

Kommentarer
Postat av: malin

ja det blir mysigt! får se om jag kommer klara av att elda i den bara! annars får sambon sköta det hehe!

ja jag tror det kan bli bra med svartvitt..det är enkelt men ändå snyggt =)

2008-03-17 @ 16:11:32
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0