Vilken reklam?


Här är en gammal goding till reklam. Den går
inte längre på tv, tyvärr. Men den var dubbad och
gick såhär:

- Kan jag få en del av din tidning?
- Å vilken del vill du helst ha?
- Jag skulle vilja ha "sporten".
- Hrm. Sen vill du väl ha en av mina -----* också.
- DET är KLART jag vill!
- Men har inte du alltid sagt att dom är ingenting för dig?
- Det var lääängesen ju!


Hahaha, den är så dålig.
-----* står alltså för märket på produkten jag söker.
Vad är det då för reklam? Alltså vad gör dom reklam för?
Gissa det du!

Den som gissar rätt vinner en heldag med mig på Kålmårdens djurpark.
Nej, jag tror jag tar tillbaka det där.
Den som gissar rätt vinner ett kort taget bredvid mig nästa gång vi ses.
Om vi aldrig ses så blir det ingen vinst utdelad.
(OBS tag med egen kamera, jag kan ha glömt min)



/ Börjesson

Kommentarer
Postat av: emil

riesen och alla dom reklamfilmerna är pinsamt dåliga

2008-03-18 @ 02:31:05
URL: http://emil.blogg.se
Postat av: fröken elin

Haha! Ja rätt:) Men dom är samtidigt roliga!

2008-03-18 @ 12:38:56
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0