Två bullar i ett bett.


Ikväll kommer "Robins" och han har som gäst
Björn Gustafsson!
Det blir som att äta två bullar i ett bett.
Blir säkert hur bra som hellst!
Glöm inte att titta. 21.00, svt1.

Jag läste förresten mitt horoskåp för denna veckan nyss.
Min helg måste bli underbar för än sålänge har jag inte
blivit firad, fått presenter eller blivit uppvaktad som det står att jag ska bli.
Hmm...undra vad jag ska få i present! Vad spännande!

Nä, jag tror inte på horoskåp faktiskt. Dom stämmer
aldrig in på mig.
Fast blir jag uppvaktad, får presenter och blir firad (för vad förstår jag inte)
så kanske jag ska börja tro på det!

image123
Det här här jag - stenbock.


/ Elin B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0