TEST! Hur "gammal" är du EGENTLIGEN?

Ja, hur gammal är du EGENTLIGEN?
Är du som en pensionär, vuxen, ungdom eller är du bara jättebarnslig?

image101- DU?

Ett: I helgen ska du:

1. Köpa bingolotter, äta söndagsstek och klaga på vädret.
2. Köpa trisslotter, äta räkor och kolla Melodifestivalen.
3. Köpa Fredagsbilagan, äta tacos och festa.
4. Köpa lördagsgodis, äta endast godis och titta på Disneydags.

Två: Du blir mest irriterad på:

1. Ungdomar i största allmänhet.
2. När dom är dåliga på Jeopardy.
3. När vakterna inte släpper in dig på ett uteställe.
4. Om du inte får det du pekar på i en affär.

Tre: Du skrattar mest åt:

1. Povel Ramels låttexter.
2. Allt Björn Hellberg säger i "På spåret."
3. I huvudet på Gynning.
4. Svampbob Fyrkant.

Fyra: Du åker hellst på semester till:

1. Din kompis Inga-Gerd som bor tvärs över gatan.
2. Grekland, Spanien eller Danmark.
3. Ayia Napa, Sunny Beach eller Ibiza.
4. Legoland.

Fem: Du läser helst:

1. Jag kan inte läsa utan mitt förstoringsglas.
2. Någonting av Liza Marklund.
3. Cosmopolitan, Veckorevyn och Elle.
4. Min mamma läser för mig.

Sex: Du dricker oftast:

1. Svart kaffe med en sockerbit i mungipan.
2. Te eller kaffe.
3. Latte.
4. Varm mjölk.

Sju: Du tränar såhär:

1. När jag och min käpp går ut och går.
2. Promenerar mycket och rör på mig i jobbet och när jag städar.
3. På gymmet, såklart.
4. När jag åker mina rollerblades.


SÅ nu är testet slut, kolla ditt resultat:

Flest ettor:Gammal: Har du redan gått i pension? Det är inte så farligt
att stå upp på bussen, äta på Burger King eller byta kanal
då och då och se ett okänt program.

Har folk börjat kalla dig för farbror eller tant?

Flest tvåor:Vuxen: Ja, du är vuxen helt klart. Du skiljer dig inte så mycket
från så många andra 40-åringar.

På spåret

Flest treor:Ungdom:  Du är helt klart en vanlig ungdom. Men det gör
inget om du gör något oväntat ibland.

Party, party!

Flest fyror:Barnslig:  Elin, väx upp! Nä, men du är nog lite väl barnslig om du prickar
in alla fyror i alla fall.

Din idol?


Skriv gärna ditt resultat på "kommentarer"!


/Elin B

Kommentarer
Postat av: annaa

läser din mamma för dig o har du rollerblades?? COOLT :D

2008-03-05 @ 22:30:17
Postat av: fröken elin

DU mina rollerblades är grymma! Hahaha. Vad fick du anna,pensio?

2008-03-05 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0