SIMMA


Jag skulle simma, inte bada som jag skrev.
Eller hur att jag åker till Valhalla och badar ensam.
Typ leker för mig själv i bassängerna......hm...
Nej, simma skulle jag, såklart.
Och nu har jag varit och gjort det.
En lusing blev det. En kilometer!
Men fick inget simmärke för den insatsen. Pft.

Om man tänker efter som jag gjorde idag så är
det lite som att köra bil, att simma. Dom lite långsammare
simmar på höger sida av banan. Och dom som är lite snabbare (som en viss person, jag
nämner inget vackert namn) gör omsimning på vänster sida.
Sedan om man ska över till högerbanan igen tittar man i döda vinkeln
så man inte sparkar någon med foten i ansiktet och så simmar man in.
Det går väldigt smidigt.




/ E to the B

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra dag :)

2008-03-11 @ 14:38:02
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0