Konstant huvudvärk!



Jag har nästan konstant huvudvärk.
I stort sett varje dag i flera år nu.
Och jag undrar verkligen vad det beror på.

Jag tänkte att det kunde ha med att jag drack läsk.
Så jag slutade - huvudvärk kvar.

Tänkte att jag hade dålig syn, vilket jag hade.
Skaffade glasögon - huvudvärk kvar.

Tänkte att jag drack för lite vatten.
Drack och dricker mer vatten - huvudvärk älskar mig.

Kanske att jag sitter inne och stilla för mycket.
Rör på mig lite mer och går ut lite mer - huvudvärk friar.

Jag tänkte att jag nog åt för lite frukt och sallad.
Äter mer av det - huvudvärk hånskrattar åt mig.

Ja, det är saker som jag till exempel testat.
Men ingenting botar mitt huvud.

Om någon har något förslag eller tips på
vad det kan vara eller vad jag kan göra åt det,
så dela gärna med dig!
Eller så är det bara så som så många anat.
Min hjärna är för mäktig, så mycket intelligens
borde inte rymmas i en och samma hjärna.
Kan vara så, mycket möjligt..


En släkting till mig


/ EB

Kommentarer
Postat av: lillsarah

kanske en tumör!! eller typ migrän.

2008-03-25 @ 23:19:18
Postat av: fröken elin

nej usch va hemskt! ja migrän har jag funderat på också, kanske hmm hmm

2008-03-25 @ 23:43:46
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: annaa

hmm, jag botar min huvudvärk bäst med KAFFE! =) tro det eller ej.. men det stämmer.. många säger det.. så elin, börja drick kaffe!

2008-03-26 @ 00:59:24
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

Men kaffe som smakar så ogott! Hmm...tål att tänkas på:)

2008-03-26 @ 14:19:14
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0