Kommer du ihåg?


"Kommer du ihåg mig sommaren i city 1990?
Minns du vad som hände, minns du vad du sa när du träffade MIG?!"

Aah, en gammal goding.
Då var jag två år. Eller sommaren 1990, då var jag inte ens det.

Men nu var det inte det jag skulle skriva.

Tänkte fråga om det är någon som kommer ihåg en viss Daffy-glass?
Som man åt när man var liten. Fast det beror ju på hur gammal man är. Men om man är som jag, 19.
Visst fanns det en glass som hette så och den var gul och jättegod. Den kom med Hemglassbilen.

Den var verkligen mumsig! Kommer någon ihåg den?

image164
Duffy Duck


/EB

Kommentarer
Postat av: annaa

aah jag tror det, men det var en lakrits glass va? BLÄäÄä!!!

gå in på maniaa.blogg.se och bojkotta denna fröken farmor!!!!;D

2008-03-11 @ 22:00:43
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: lillsarah

jag har sökt sommarjobb på glassbilen!! :D kanske kommer ihåg daffy glassen faktiskt. det kanske kan vara med på min meritlista?

2008-03-11 @ 23:02:51
Postat av: fröken elin

anna: Den var väl inte alls lakrits! Den va GUL.
sarah: Har du? Va roligt, hoppas du får det. Åk förbi utanför mig och se till att införskaffa DAFFY! fast om det var en lakritsglass som anna påstår vill jag inte ha den. Gul var den väl...

2008-03-11 @ 23:10:46
Postat av: annnaa

jaja det kanske den vaaaaaaaaaaaaaaaaaar! :@

2008-03-12 @ 00:38:12
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0