Dumma tv-kanal.

Blir så sur.
Jag följer "Survivor" varje vardag kl 17.20 i tv 400.
Det är väl det, Melodifestivalen och något mer program som
jag verkligen vill se och följer.

Så har man gått å längtat hela dagen. Sätter mig
vid tv:n som ett barn på julafton. Eller vänta... som mig själv på
julafton.
Då är programmet SLUT! Dom har sänt det en timma tidigare än vanligt.
Istället kl 17.20 kommer "Felicity".
Var det det programmet jag väntat på? Nej.
Var det det programmet jag ville se? Ja, om det bara fanns det
och "Sportspegeln" att välja på föralltid så hade jag nog följt det.
Så dåligt. Så jag gick direkt upp och satte mig vid datan och skrev
till tv 4. SÅ irriterad blev jag. (Hehe beroende hehe) Ska se om dom skriver tillbaka
och visar en repris. Annars blir det andra bullar!
Dumma dom.

image91
Survivor - Varje vardag kl... ja det får man gissa sig till!

image92
Andra bullar.


/EB

Kommentarer
Postat av: aannaaa

jävla i-lands problem! orka klaga! ta en bölle o va gla! tackhej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-04 @ 22:35:36
Postat av: fröken elin

Du orkade ju klaga på ett inlägg ANNAPANNA stekte fläsk 1976! Hihihi:)

2008-03-04 @ 23:03:21
Postat av: saaara

hahahaha, men jag brukar se surviver när jag ska sova i sängen så det kanske är repriserna då runt 12, 1 nån gång=) kolla upp dte duu:P så får du dina buullar!

2008-03-04 @ 23:20:11
Postat av: fröken elin

Ojdå, kom på det nu också hahaha. Klagat helt i onödan. Går ju repris på lördagar. Men ÄNDÅ. Man får inte flytta mina program hur som helst.

2008-03-04 @ 23:21:43
Postat av: aannaa

ollonborre!

2008-03-05 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0