Dammtuss!


Om jag hade en fin dammsugare så skulle jag
faktiskt gått och längtat efter damm att få suga upp.
Jag gillar ju faktiskt att städa, i alla fall i mitt eget
rum, andras smuts är inte lika trevlig.
Men  att dammsuga är ganska tråkigt. Det är
så bökigt! Man typ snubblar på sladden å slår ner saker med,
ja vad heter det, dammsugarstången? Strunt i det.
MEN om jag hade en sån där fin dustblower från
Electrolux hade jag velat dammsuga varje dag. Varje timma, varje minut, varje...nä.
Men när jag får lite pengar över om ungefär 5 år så ska
jag införskaffa mig en sån där fin dammsugare. (Då dom kommit
på modernare och mer praktiska.) Men ändå!
Den är superpraktisk. Den är sladdlös och har två dammsugare i en.
En handdammsugare också! Alla bekymmer är lösta!

Här är den:

image139
I rosa.

image140
Och i någon champagnefärg.

Dom tycker jag var finast, finns även i
orange och svart tror jag och kostar
runt 1200 kr. Ring mig om du vill donera en. Till mig.



/Elin

Kommentarer
Postat av: annaa

Dom är värdelösa! vi har liknande hemma vet inte från vilket märke.. dom "suger" inte upp.. vi har lämnat in den två ggr och dom skyller på att mitt och mammas långa hår fastnar för ofta.. HAHAHA bra ursäkt :P så elin, ditt hår är inte att leka med heller.. va nöjd med din bökiga dammsugare!

2008-03-10 @ 01:30:43
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

ääääh. ni är dåliga dammsugare! jag ska ha en sån i vilket fall! denna från detta märket är säkert bättre också. sådeså!

2008-03-10 @ 01:39:54
Postat av: Anonym

Dom e skit bra, har en sådan hemma ;)

2008-03-11 @ 09:24:50
Postat av: fröken elin

Åh! Va bra. Hörde du det Anna?:P

2008-03-11 @ 10:38:10
Postat av: annaa

haha BULLSHIT!

2008-03-11 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0