Mätt som en plätt




Är jag.

Värst va jag skriver här ofta nu för tiden. Jag får hejda mig, folk
hänger väl nästan inte med i svängarna.

Tittade precis på "Next" på MTV. Ett program där dom ska dejta
olika folk och säga next när dom vill träffa en annan istället. (Bra förklarat)
Men jag undrar allvarligt vad det är med människorna som är med i
det programmet. Alla är superduper-jätte tillgjorda och har världens bästa
självförtroende. Och det enda dom pratar om är utseende.
En kille frågar en annan "vad för tjejer gillar du?" då svarar han andra
"en snygg, sexig, het, fina tänder, inget konstigt leende, inget hår på ryggen (?)"
(I'm bringig hairy back, yeah) och så vidare. INGENTING om personlighet.
Dom kan alltså helt enkelt vara med en totalt puckad människa som har noll personlighet bara hon har
en len rygg och ler på rätt sätt. Herregud. Hoppas alla i programmet är dåliga skådespelare,
man blir ju rädd.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0