BRA TV!





Förresten ska tipsa om lite bra tv som kommer ikväll.

20.00 - Grilla, grillningsprogram (nähä?!) på tv4
20.30 - Familjy Guy, humor (väldigt kul) på kanal 6
21.00 - LEILA BAKAR, bakprogram (repris) på tv4 plus
22.00 - Project Runway, mode/stylistprogram (dom syr upp kläder och så) tv3
23.00 och 23.30 - Sex and the city, det vet väl alla vad det är? (bäst) på tv3


Hihihihihihi. Jag är så glad över alla program! JA, jag är tråkig tv-galning
MEN jag har ju faktiskt städat och sånt hela dagen, måste ju vila ut.
Fast jag har inte sagt att jag ska se alla program... (Men antagligen kommer jag det)


Kocken Christian Hellberg grillar i... Grilla!

Family Guy

Min favoritkock Leila Lindholm bakar.

Ibland gör dom riktigt fina saker i Project Runway.
Ibland mindre fina...


Lalalala lala lala lalala, nanananananana.
(Introlåten)






/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0