Rolig, roligare, ROBIN!


Hejsan, svejsan!

Jag gillar inte så jättemånga komiker. Eller jag brukar inte gapskratta åt så
många i alla fall.
Förutom Ellen De Generes, Björn Gustafsson, Hey Baberiba-gänget och
Kristian Luuk så är det inte så jätte många fler.
Fast Kristian Luuk är väl inte en komiker egentligen men
han är en rolig programledare.
Sedan finns det ju vissa filmer som jag tycker är roliga såklart.
MEN förutom dom och kanske någon mer så är min absoluta favorit Robin Paulsson.
När han gör "Zlatan" och sina "Robin svarar" så skrattar jag helt okontrollerat.
Han är en grym programledare och en ännu bättre komiker!

"Robins" går på fredagar kl. 21.00 på svt 1.

Men vill man se mer som han gjort i sitt program så kan man gå in på
www.svt.se och söka på "Robins" där massa klipp finns. Jag har sett dom ca 73 gånger var.

image60
Bostongurka!


/ Fröken Börjesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0