Retur





Idag ska jag lämna tillbaka en kjol jag köpt. Eller jag ska
bara byta faktiskt. Och jag är NERVÖS. Jag vill inte! Jag är jätteknäpp.
Jag hatar att komma och klaga, byta och sådär. Och jag vet att
det är väldigt konstigt och inte "farligt" men jag bara avskyr det. Ibland behåller jag
grejer som jag verkligen inte vill ha eller aldrig kommer använda
bara för att jag inte vill gå tillbaka med det.
VARFÖR?! VARFÖR?! Har jag varit med om någon traumatisk
återlämning någon gång i mitt liv? Måste tänka nu...

Önska mig lycka till!




/ EB

Kommentarer
Postat av: Cassie

men gud, det är inte så farligt :P

good luck

2008-12-20 @ 12:36:03
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0