Varför lyssnar jag inte på mitt illamående?



När jag har ätit så jag är helt fullproppad och mår illa
så går jag ändå och letar upp något att äta. Varför? (Du är knäpp?)
JO, för jag är sugen och hungrig jämt.
Men jag tycker det är bra konstigt. Sitter och mår illa,
berättar för alla hur illa jag mår, under tiden jag berättar
den trevliga informationen så river jag upp pappret på
ännu en chokladkaka.
Under tiden jag säger att jag mår illa så är munnen så
full av något att dom antaligen hör "ge mig mela".
Så då plockas det fram ÄNNU mer och så blir jag tvungen
att äta det med. (Tvungen och tvungen man får väl vara artig!)
Det är ju inte skönt att må illa, men jag
får skylla mig själv.


OBS! Inte jag på bilden!



/ Fröken Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0