Trötter



God kväll!
Vaknade precis, var så trött ikväll efter att inte sovit
nästan något på hela natten.
Och det är bara bra att jag sovit lite för jag måste vara
pigg så att jag inte missar mitt program 02.45!

Så nu gick jag upp jättevarm och jättetörstig.
Gick med raka spår till köket och tog ett jätteglas
kallt vatten sen vidare till skåpet för att hämta en geisha.
Detta var typ det godaste jag ätit, har ju ätit det innan
massa gånger men just idag var det extra mumsigt.
Bara för att jag sovit kanske.
Snart börjar Sverige pussas och kramas på kanal 5
med t.ex. Henrik Schyffert och Björn Gustafsson
men jag tycker inte att det verkar så roligt efter det
jag sett på reklamen.
Får se om jag orkar titta på det, det går ju verkligen
inget annat och Kockduellen sov jag tyvärr förbi.


Foto: Daniel Jälmbratt/Kanal 5
 André Wickström och Henrik Shyffert




/ EB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0