The E the L the I the N...


The E the L the I the N
It's Elin.(Holda!) It's Elin.(Say what)

Jag och Puffy alltså.

Tänkte skriva vad jag ska göra resten av veckan
för någon som är intresserad. Anna du läser väl nu?:)

Onsdag: Sitta här ett tag till, se på tv. (Kul!)
Torsdag: Kanske simma, åka till mörmör en sväng, gå på stan (eller i kanske?)
Fredag: Sitta hemma och mysa, äta massa choklad och sjunga (kallas också skrika) med i Så ska det låta.
Lördag: Födelsedagsbarnet Sara ska ha middag och sen ska vi ut och dansa. Typ tango, bugg och sånt hippt.
Söndag: Äta en fet och god pizza, hyra film och gotta mig.

Ja, så är det tänkt. Låter otroligt roligt tycker jag!
Det kanske inte blir så men jag tror det, spännande.


Mmm. Inte just en sån
men ändå. Mmm.


/ EB

Kommentarer
Postat av: annnaa

nee elin jag läste inte DÅ men ja läser NU.........boooring.:P MOIhhahhaha.. läs våran uppdataerade blogg då haha NOT

2008-04-04 @ 20:34:36
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0