Sisådär, ja



Så, nu är jag duschad och ren och jag halkade inte.
Lyckades däremot fastna med håret i hårblåsten när jag skulle torka det.
(Hårtork kanske känns mer bekant).
Så fick stänga av innan håret började brinna och trassla ur
den. Tyckte inte att den skulle funka som håraccesoar riktigt.
Jag lyckas då alltid med sånna saker. T.ex. i förrgår
så råkade jag spraya brun utan sol i munnen.
Smakade riktigt vidrigt och sen fick jag en brunare nyans på ena
kinden, inte allt för snyggt. Vet inte riktigt varför jag stod
och gapade under tiden jag skulle spraya på mig sånt men
jag kanske var förvånad över hur brun jag blev. Alltså jag var inte
på någon soldusch eller så, utan vanlig brun utan sol hemma
i sprayformat. Vill ha lite färg i alla fall.
Nu ska jag nog börja fixa iordning mig lite. Så kan jag komma
till Sara lite tidigare än alla andra, är man vippis så är man!

/ E to the B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0