Sådär, kanal 5





Nu har jag skrivit ett mail till kanal 5 angående
The Amazing Race.
Jag skriver ganska ofta till kanaler och hemsidor
när jag vill någonting..... Men det ska man väl göra.
Vad kan hända liksom. Dom kanske söker upp mig
och snor min tv och säger att jag har för mycket
åsikter om tv-program? Kan hända, kan mycket väl hända...

Men jag tror faktiskt att många skulle uppskatta det
programmet. Kanal 5 har, vad jag vet, visat det en gång innan
och då var det runt fyra-fem tiden på eftermiddagarna. Då de
flesta precis kommit hem från jobbet och ska äta mat. Kanske.
Inte bästa sändningstiden i alla fall.
Men jag får se om dom svarar. Hoppas verkligen dom håller med mig!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAHA ballt om dom skulle komma hem till dig nu och verkligen sno din tv! Hihi. budigt. ha en fin natt tjejen! Kram

2008-05-01 @ 00:08:53
URL: http://nicoliis.blogg.se
Postat av: sandra

haha, nja korpen vet jag inte. LFC skare vara ;)

2008-05-01 @ 00:34:39
URL: http://hjortens.blogg.se/
Postat av: N'

jag tycker de är riktigt kul o kolla på! fatta o vad med i det själv! hade varit sjukt kul, även om man inte vann!
är du på att söka? :D

2008-05-01 @ 01:20:27
Postat av: fröken elin

JA! Jag är med direkt, haha! Kan inte tänka mig något roligare nästan än att få vara med i just det programmet, man får se och göra hur mycket som helst

2008-05-01 @ 01:38:28
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0