Rätt svar!




Rätt svar på min nya filmfråga kom in. Bra jobbat!
Skönt att få den avklarad då jag inte kom på så
många fler ledtrådar som inte skulle avslöja filmen fullständigt.

Det var alltså Dirty Dancing som var filmen jag sökte!
Också en av mina favoritfilmer. Det var den och
Grease jag köpte häromdagen då fotbollen gick på tv.
Mm, brabra filmer.

Den som svara rätt på frågan var
http://evvvelina.blogg.se/ .
Grattis, jag länkar dig. Tyckte det var ett mycket fyndigt pris!
Det rätta svaret ser ni under senaste inlägget om filmgåtan.


Patrick Swayze och Jennifer Grey som
Johnny och Baby (Frances).


Jag hade filmerna innan, Dirty Dancing inspelad på vhs
med dålig kvalité och Grease har försvunnit ur mitt hem
så var tvungen att köpa dom i nytt skick!






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Evelina

Yes :) Åh, älskar Dirty Dancing och Grease :)

2008-04-28 @ 07:46:09
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0