Mitt hår i bilder



Tyvärr har jag inte bilder på alla hårfärger som jag haft.
Men här kommer lite gamla bilder som visar
lite olika "hår" som jag har haft.


Brunt (mellanbrunt) som de flesta nog är vanast att se mig i

 Bilden blev lite konstigt skev, haha

 Mm, fin bild...

 Långt hår

Rödbrunt, kanske inte framgår så mycket i bilderna





Blont, som jag skulle testa för skojs skull

 Långt blont



Vitt?

 Ser sjuk ut

 Okej, det är en peruk (maskerad)

Ljusbrunt





 Blåsigt?

Och som jag har nu, svart








Yeah!
Jag har haft mycket rödare hår också men har inga
bilder från den tiden. 
Vad ska jag välja nästa gång? Hmm. Klurigt!
Något förslag? Och utgå inte då från bilderna som inte
precis är nytagna bilder, förutom de sista.



/ Elin Börjesson

Kommentarer
Postat av: anna

hoohoo =)jag gillar det svarta eller ljusbruna..

2008-04-09 @ 23:54:59
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0