Just det!




Jag måste ju skriva vad jag tyckte om bidragen
som var med i Inför Eurovision Song Contest!
Eller jag måste inte, men jag vill.
Men jag har inte lappen här uppe. Jag skrev betyg på
alla låtar nämligen. Men jag kan skriva det imorgon.
Orkar verkligen inte gå ner för trappan.
Stolen håller fast mig, inte mitt fel. Och det är faktiskt
nästan flera meter.
Nej, den träningen väntar jag med tills imorgon!
Jag kanske blir övertränad.

Men som sagt så skriver jag imorgon vad jag tyckte.
Om någon nu kan vara intresserad av det.
Tjingeling!





/ EB

Kommentarer
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

Svar: Du behöver inte skämmas för mig (även om jag har mer :)

Men puss puss hallontuss och sov gott!

2008-04-28 @ 01:29:15
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

200-500 bara! :)
Men var inte avundsjuk!
Hur länge ska du vara uppe i natt då?
Är pigg och har ingen att prata med på msn så du får gärna adda min: [email protected]!

2008-04-28 @ 01:36:55
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0