Jag älskar IKEA



Ja, det finns nästan inget bättre än att åka till Ikea.
Eller jo, det finns en del. Men det är i alla fall något
jag tycker är jätteroligt! Det har jag skrivit någon gång
innan också.
Tänkte visa lite saker som jag har i mitt rum som är
från Ikea, har en del därifrån alltså.
Så får ni en liten prosit om hur mitt rum ser ut.



Inte många som har en rosa
byrå, tyckte det kändes lite
annorlunda. Älskar den!

Mitt favorit kudd-fodral.

Massa jordgubbsdoftande,
rosa ljus!

Konstgjord blomma,
kanske inte så roligt men
de flesta blommor jag har dör.
Vissnar.
Den är jättefin i alla fall.

Min "antika-vas" som jag
kallar den. Kostar endast
FEM kronor. Väldigt söt.

Min läslampa, som jag
haft ett bra tag nu.

Bra förvaringslådor.
Fast jag har dom i rosa. (Såklart.)

Min Ludde! Favoriten.

Har en vit också, fast just
nu har jag den gråa i rummet.

Mm, Ikea. Var längesen jag var där och hälsa på nu.
Dags att boka in ett besök!


/ Elin B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0